به گزارش دفتر روابط عمومی
شرکت ارتباطات زیرساخت ، آقای محمد حسین آزادی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و
پاسخگویی به شکایات با اعلام این مطلب افزود : فرآیند ارزیابی عملکرد شاخص های سطح
دستگاه در دو بعد عمومی و اختصاصی پایان پذیرفت و اطلاعات و مستندات مربوطه جهت
بررسی و تأیید به مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت و سپس به
سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال شد .
ایشان افزودند : امید است
شرکت ارتباطات زیرساخت در ارزیابی عملکرد سال 93 نیز به مانند ارزیابی عملکرد سال
92 حائز حداکثر امتیاز و کسب رتبه عالی گردد .